ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Στην GX Shoes έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο. Οι αλλαγές γίνονται δεκτές όλες τις ημέρες της εβδομάδος και εντός 15 ημερών, από την ημερομηνία αγοράς.
Το προς επιστροφή προϊόν, θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, τόσο το ίδιο, όσο και η συσκευασία του και οι ειδικές σημάνσεις του, (καρτελάκια). Σε αντίθετη περίπτωση, δεν μπορεί να γίνει δεκτό ως επιστρεφόμενο είδος.
Εφόσον η αλλαγή σας πραγματοποιείται σε περίοδο εκπτώσεων, η τιμή του επιστρεφόμενου προϊόντος είναι αυτή που έχει την ημέρα της αλλαγής. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προϊόν που πωλείται με έκπτωση στην ημερομηνία της αλλαγής και να επιλέξετε ένα προϊόν επίσης με έκπτωση, η διαφορά της αξίας των δύο προϊόντων που θα προκύψει, θα καταβληθεί σε χρήματα είτε από τον πελάτη, είτε από το κατάστημα, ανάλογα με το αν το νέο επιλεγμένο προϊόν είναι φθηνότερο ή ακριβότερο.
Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κατά τη διάρκεια τον εκπτώσεων ένα προϊόν που αγοράστηκε χωρίς έκπτωση, με ένα άλλο που δεν έχει επίσης έκπτωση, (διότι ανήκει στη νέα συλλογή), τότε η αλλαγή θα πραγματοποιηθεί στις αρχικές τιμές των δύο ειδών.
Ανάλογα με τον τύπο του καταστήματος
Η GX Shoes διαθέτει καταστήματα GEOX κανονικής συλλογής ή Outlet. Τα καταστήματα βρίσκονται είτε σε αγορές, είτε εντός εμπορικών κέντρων, όπως είναι το Mediterranean Cosmos. Τα Outlet καταστήματα διαθέτουν είδη της προηγούμενης, ή και προηγούμενων συλλογών και βρίσκονται κυρίως σε εκπτωτικά κέντρα, όπως είναι το Designer Outlet Athens, το ONE Salonica και το Mega Outlet. Οποιαδήποτε πληροφορία για τα καταστήματα,παρέχεται στην ενότητα «Τα Καταστήματά μας» της ιστοσελίδας. Οι αλλαγές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με βάση τα ακόλουθα. Κάθε είδος που έχει αγοραστεί από:
- Κατάστημα κανονικής συλλογής GEOX, μπορεί να αλλαχθεί σε οποιοδήποτε άλλο κατάστημα GEOX, πανελλαδικά.
- Outlet, μπορεί να αλλαχθεί μόνο σε οποιοδήποτε άλλο Outlet κατάστημα.
- E-shop, μπορεί να αλλαχθεί οποιοδήποτε προϊόν αγοράστηκε από το e-shop, και μόνο προϊόντα stock αγορασμένα από το e-shop, μπορούν να αλλαχθούν σε οποιοδήποτε Outlet κατάστημα.
Πολιτική επιστροφής προϊόντος με ποιοτικό πρόβλημα
Σε περίπτωση επιστροφής νέου προϊόντος, το οποίο ανοίχθηκε και διαπιστώθηκε κάποιο ελάττωμα, το παραδίδετε στο κατάστημα με την απόδειξη αγοράς του και όλες τις ειδικές σημάνσεις του, (καρτελάκια), που αποτελούν την ταυτότητα του είδους και επιλέγετε κάποιο άλλο προϊόν. Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθείτε από κάποιο άλλο προϊόν αντικατάστασης, σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.
Στην περίπτωση εντοπισμού προβλήματος κατά τη διάρκεια της χρήσης του είδους, (εντός της τρέχουσας σεζόν αγοράς του), που κατά τη γνώμη σας δεν οφείλεται σε φυσιολογική φθορά, μπορείτε με την απόδειξη αγοράς, να παραδώσετε το προϊόν στο κατάστημα GEOX που σας εξυπηρετεί και να αναφέρετε το πρόβλημα στο προσωπικό. Όταν πρόκειται για προϊόντα που αγοράστηκαν από Outlet καταστήματα, μπορείτε να απευθύνεστε μόνο σε Outlet κατάστημα GEOX της επιλογής σας.
Σε κάθε περίπτωση το προσωπικό θα σας κατευθύνει ανάλογα. Εάν πρόκειται για φθορά που κρίνεται φυσιολογική από τη χρήση, θα σας το αναφέρουν την ίδια στιγμή. Εάν πρόκειται για κάποιο ποιοτικό πρόβλημα, θα παραλάβουν το είδος και θα το στείλουν στα κεντρικά της εταιρίας για ποιοτικό έλεγχο, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μόλις ολοκληρωθεί ο ποιοτικός έλεγχος, θα λάβετε από το κατάστημα την απάντηση.
Εάν τελικά, το πρόβλημα οφείλεται σε φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης, θα κληθείτε να παραλάβετε το προϊόν σας.
Εάν πρόκειται για ποιοτικό πρόβλημα, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο της αρεσκείας σας, ή ακόμη και να πάρετε πίσω τα χρήματα που καταβάλλατε για την αγορά του.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε και απ’ ευθείας με τα κεντρικά της εταιρείας, στο 2310778444.