gx logo

Πολιτική επιστροφών

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ–ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πνευματικά Δικαιώματα

Σκοπός της GX Shoes είναι να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, που περιγράφεται αναλυτικά στη συνέχεια.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε τα προϊόντα εφόσον τηρήσετε την ακόλουθη διαδικασία.

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που εσείς ή ένα τρίτο υποδεικνυόμενο από εσάς πρόσωπο, παρέλαβε τα προϊόντα.

Εντός της παραπάνω προθεσμίας οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρία, (GX Shoes, με έδρα την Θεσσαλονίκη, και διεύθυνση: Δημοσθένους 51, περιοχή Μενεμένη, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 546 28, τηλέφωνο (+30) 2310 778444, Fax: (+30) 2310 518219, διεύθυνση www.gxshoes.gr, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, με την αποστολή σαφούς δήλωσης υπαναχώρησης. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να στείλετε πλήρως συμπληρωμένο το δελτίο επιστροφής. Για να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή θα πρέπει να επιλέξετε από το μενού του λογαριασμού σας, την επιλογή "Οι παραγγελίες μου", να επιλέξετε την παραγγελία που επιθυμείτε να κάνετε επιστροφή και στο κάτω μέρος της σελίδας να σημειώσετε το προϊόν/τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε σημειώνοντας την αιτιολογία. 

 

Στο ίδιο πεδίο μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε και οτιδήποτε άλλο θέλετε να περιγράψετε εσείς ως σχόλιο.

Σε περίπτωση που πληρώσατε με αντικαταβολή, (ισχύει μόνο για την Ελλάδα), θα πρέπει να συμπληρώσετε επίσης και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό τραπέζης, (αριθμό λογαριασμού, ΙΒΑΝ του ιδίου λογαριασμού και όνομα δικαιούχου), στον οποίο θα σας πιστωθούν τα χρήματα της επιστρεφόμενης αγοράς. Σε περίπτωση που πληρώσατε με κάρτα, σημειώστε το προϊόν/τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε και το αντίστοιχο ποσό θα σας πιστωθεί στην κάρτα με την οποία πληρώσατε.

Τη φόρμα επιστροφής, μπορείτε επίσης να τη βρείτε στη συσκευασία παράδοσης της παραγγελίας σας. Εάν το προτιμάτε, μπορείτε να την στείλετε με φαξ ή email, στην GX Shoes.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να τοποθετήσετε τη φόρμα επιστροφής πλήρως συμπληρωμένη μαζί με το/τα προϊόν/ προϊόντα προς επιστροφή, στην αρχική τους συσκευασία.

Για την Ελλάδα,

επιλέξτε τη BOX NOW

Πατώντας το link που ακολουθεί μεταφέρεστε στο site της Box Now και ακολουθείτε την διαδικασία επιστροφής Επιστροφή με BOX NOW

ή

καλέστε την Speedex.

Eπισκεφθείτε την ιστοσελίδα Speedex.gr, εισάγετε τον αριθμό φορτωτικής της παραγγελίας σας και βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του κοντινότερου σταθμού Speedex. Εναλλακτικά, εάν δυσκολεύεστε να βρείτε κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας, καλέστε στα κεντρικά, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (+30) 2310 752020.
Για τις λοιπές χώρες της Ε.Ε., επισκεφθείτε την ιστοσελίδα FedEx.com, εισάγετε τον αριθμό φορτωτικής της παραγγελίας σας και βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του κοντινότερου σταθμού FedEx. Εναλλακτικά, εάν δυσκολεύεστε να βρείτε κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας, καλέστε στα κεντρικά, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (+30) 210 2108905900.
Εάν χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία της Speedex για την Ελλάδα και της FedEx για τις λοιπές χώρες της Ε.Ε., έχετε ΔΩΡΕΑΝ έξοδα επιστροφής για την πρώτη αλλαγή. Δεν αναλαμβάνουμε κόστος και ευθύνη για είδη που επιστρέφονται με άλλο τρόπο, εκτός των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς Speedex για την Ελλάδα και FedEx για τις λοιπές χώρες της Ε.Ε. εταιριών με τις οποίες συνεργαζόμαστε.
Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε το/τα είδος/ είδη της παραγγελίας σας με οποιοδήποτε άλλο τρόπο ή πραγματοποιήσετε αλλαγή για περισσότερες από μία φορές στην εκάστοτε παραγγελία, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν εσάς. Επιπλέον, σε αυτή την περίπτωση, η GX Shoes δε φέρει καμία ευθύνη για πιθανή απώλεια, ή καταστροφή του δέματος.
Εσείς φέρετε την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων, που θα προκύψει από τον δικό σας ακατάλληλο χειρισμό.
Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων, η GX Shoes θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτών. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα, θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα, (εκτός της δοκιμής τους για τη βεβαίωση του σωστού νούμερου) και να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, τόσο τα ίδια, όσο και τα υλικά συσκευασίας τους και οι ειδικές σημάνσεις τους, (καρτελάκια). Η ποιότητα της επανα-συσκευασίας του προϊόντος αποτελεί δική σας ευθύνη.
Δικαιούμαστε ωστόσο να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων, μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάσταση τους, η οποία θα πρέπει να είναι άριστη, όπως ήταν κατά την αποστολή τους.
Eλλιπή, κατεστραμμένα, φθαρμένα, λερωμένα είδη, που αντικειμενικά αξιολογούμε στην GX Shoes ότι έχουν χρησιμοποιηθεί, δε θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον πελάτη.
Εάν τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία και όροι, η GX Shoes θα εγκρίνει την επιστροφή των προϊόντων και θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που έγινε η ενημέρωση για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Επιστροφές προϊόντων και αλλαγές, που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα, (e-shop) της GX Shoes είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν σε φυσικό κατάστημα της εταιρίας, όταν πρόκειται για Stock προϊόντα σε Outlet καταστήματα και αντίστοιχα όταν πρόκειται για Regular προϊόντα σε καταστήματα της τρέχουσας συλλογής, μόνο για την Ελλάδα. Η αντίθετη διαδικασία δεν ισχύει. Δεν μπορείτε δηλαδή, να αλλάξετε ή να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από φυσικό κατάστημα της εταιρίας, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της GX Shoes, (e-shop).

Επιστροφή Εσφαλμένων ή Ελαττωματικών Προϊόντων

Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ή υπήρξε σφάλμα κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας, όπως για παράδειγμα αποστολή λάθους κωδικού, μεγέθους κ.α., σε σχέση με αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επιστροφή του, με την προαναφερόμενη ίδια διαδικασία των επιστροφών.
Κατά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, η GX Shoes θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτού και στη διαπίστωση του ελαττώματος ή του σφάλματος στην εκτέλεση της παραγγελίας.
Εάν επιθυμείτε αντικατάσταση με άλλο προϊόν, θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία, φυσικά χωρίς χρέωση μεταφορικών. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα εάν επιθυμείτε το είδος που αρχικά παραγγείλατε σε άλλο μέγεθος ή χρώμα, να έχει εξαντληθεί.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος ή αυτή δεν είναι δυνατή εξαιτίας έλλειψης διαθεσιμότητας, θα σας επιστρέψουμε το ποσό ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας. Η ακριβής διαδικασία ακολουθεί στην επόμενη ενότητα «Επιστροφές Χρημάτων».

Επιστροφές Χρημάτων

Με την παραλαβή του επιστρεφόμενου είδους ξεκινάει η διαδικασία έγκρισης της επιστροφής. Η διαδικασία ελέγχου του προϊόντος και επιστροφής των χρημάτων σας. Τα προϊόντα ελέγχονται ως προς το αν πληρούν τους προαναφερόμενους όρους και προϋποθέσεις.
Εφόσον η επιστροφή γίνει δεκτή, θα ενημερωθείτε με e-mail, για την επιστροφή των χρημάτων σας ανάλογα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής σας. Η εταιρία προβαίνει στην προβλεπόμενη σύμφωνα με τα παραπάνω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποιήσατε στην αρχική σας συναλλαγή.
Το επιστρεφόμενο ποσό αφορά στην αξία του εκάστοτε προϊόντος και δεν περιλαμβάνεται το κόστος της αντικαταβολής και των μεταφορικών. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση άρνησης παραλαβής του δέματος. Σε περίπτωση μόνο ελαττωματικού προϊόντος, θα γίνεται πλήρης επιστροφή χρημάτων συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αντικαταβολής και μεταφορικών.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα

Μόλις γίνει δεκτή η επιστροφή της παραγγελίας σας ξεκινά η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας. Θα ολοκληρωθεί με την πίστωση του ποσού στην κάρτα σας.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με Αντικαταβολή (ισχύει μόνο για την Ελλάδα).

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον αριθμό λογαριασμού που θα μας δηλώσετε στο Δελτίο Επιστροφής. Θα σας ζητηθεί να μας καταγράψετε το όνομα της τράπεζας, το όνομα κατόχου του λογαριασμού και τον κωδικό IBAN. Τις ανωτέρω πληροφορίες θα μας τις γράψετε στο κενό πεδίο στην «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ». Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο statement του λογαριασμού σας, ή να τις ζητήσετε από την τράπεζά σας. Μπορείτε να ελέγξετε την πίστωση του ποσού στον online τραπεζικό σας λογαριασμό, ή επικοινωνώντας με την τράπεζα.

Σύνδεση

 

Καλάθι

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι